Press Release

על מדבקות להקלה על כאבים של Kailo – האם מדבקה זו עוזרת להקלה על כאבים טבעית?

בשלב מסוים בחיינו כולם חווים כאב – מאצבע חתוכה בתאונה ועד לבעיות מפרקים בכל הגוף. עם זאת, כאב כרוני הוא משהו אחר לגמרי. אנשים עם כאבי תופת בכתפיים, ברגליים, בגב או בצוואר מרגישים אי נוחות ועצבנות. בשל אי הנוחות העזה בגופם, נראה שהם מתקשים לבצע את המשימות היומיומיות שלהם.

בגלל זה, אנשים נוטלים תרופות שונות ומנסים טיפולים שונים כדי להחלים במהירות. למרבה הצער, כל הטיפולים והתרופות הללו מגיעים עם תופעות לוואי מרובות שפשוט עושות יותר נזק מתועלת לגוף. הם מכילים חומרים מזיקים רבים המשפיעים על כל מערכת בגוף.

בנוסף, המחירים הגבוהים שלהם עלולים לגרום לך להפסיד כסף. וגם אם ישנם סוגים שונים של מחלות לכאבים אלו, מכיוון שישנם אלף ואחד מותגים ומוצרים שונים בשוק, מציאת מוצרים איכותיים ותוצאות בטוחים תהיה כמו לעבור במבוך עם עיניים מכוסות.

רוב הזמן, אנשים נוטים לפנות לטיפול תרופתי כאשר חבילות קרח ועיסויים אינם עוזרים להקל על הכאבים הללו. תרופות אלו עשויות לכלול סוגים שונים של קרמים, כדורים, תוספי תזונה, ואפילו ניתוחים. אבל הדברים האלה לפעמים עולים מעט הון כדי לגשת אליהם ואפילו אולי לא יעניקו לך את התוצאות שקיווית להשיג.

למרבה המזל, דברים השתנו במקצת באווירה המהירה של היום. “מדבקות לשיכוך כאב” מודרניות שאינן טרנס-דרמליות וניתנות לשימוש חוזר, המבטיחות הקלה מיידית לא משנה כמה חמורה הכאב שלך, התאפשרו הודות להתקדמות הטכנולוגית.

עם הגילוי הזה שמדבקות לשיכוך כאבים סוף סוף מצאו את דרכן לשווקים, עשינו כמיטב יכולתנו וחקרנו את המדבקות המתקדמים והבטוחים ביותר שהקוראים שלנו יכולים לקנות במחיר נמוך יותר. תופתעו מאוד לדעת כמה מדבקות כאב “מוכחות מדעית” יש היום בחנויות, בהתחשב בעובדה שעברו רק חודשים ספורים מאז שחידושו המדבקות הללו.

אבל מצאנו את אחד מהטלאים הראשונים שהתגלו, שהיה בין המוצרים הראשונים שהגיעו לשוק, ומוגנים בפטנט. זה נקרא תיקון הכאב Kailo, הדרך המודרנית ביותר להקלה על כאב בקלות ובמהירות.

היכולת של ה-Kailo Patch לרוץ ללא סוללות היא אחת התכונות המרשימות ביותר שלו. הוא מציע רצועות דבק המאפשרות ליישם אותו בקלות ובהצלחה על העור. מה שעוד יותר נחמד הוא שכולם יכולים להרשות לעצמם בקלות את המכשיר.

היעילות של מדבקה משופרת לניהול כאב נבדקה בעבר קלינית, על פי כתב העת למחקר הרדמה וכאב. לפי תוצאות הניסוי המדעי שלהם, זה מפחית משמעותית את עוצמת הכאב תוך דקות.

וכפי שהסברנו קודם, עשינו כמיטב יכולתנו וגילינו כל כך הרבה תכונות ופרטים מגניבים על מדבקת הכאב המשופרת הזו שתוכל להשתמש בה במשך שנים מבלי לאבד את האפקטיביות שלה. ולהלן הסקירה הכללית של מדבקה זו והמידע העיקרי שתלמדו לאחר קריאת סקירות מדבקות הכאב של kailo ביסודיות.

  • מהו תיקון Kailo?
  • מה יש בפנים שיכוך כאבים של Kailo?
  • איך Kailo עובד? – האם Kailo באמת עובד
  • כמה עולה הקלה על הכאב של Kailo?
  • כיצד להשתמש בשיכוך כאבים של Kailo Patch?
  • יתרונות שאתה מקבל עם Kailo Pain Pain
  • Patch Kailo Patch Pros and Cons – Kailo ביקורות
  • ניסויים קליניים ותוצאות של Kailo
  • Patch ביקורות צרכנים דיווחי צרכנים
  • של Kailo Pain Patch ביקורות
  • שאלות נפוצות

יש עדיין הרבה פרטים מרתקים שיש לחשוף לגבי המדבקה הקסומה הזו לשיכוך כאבים . בלי להכביר מילים, בואו נמשיך לקרוא כדי ללמוד את כל מה שצריך לדעת על המדבקה לשיכוך כאבים של Kailo.

מהו תיקון Kailo? – תיקון Kailo Pain Relief Patch ביקורות

Kailo Pain Relief Patch הוא מדבקה מיוחדת לכאב שיכולה לסייע בהעלמת כאבים בחלקי גוף שונים. ניתן ליישם אותו על אזורים בעייתיים להקלה מהירה על הכאב. שלא כמו מדבקות כאב מסורתיות המשמשות לכאבי גב או אי נוחות בכתף, מדבקת Kailo Pain Relief לא מכילה תרופות פרמצבטיות כלשהן.

במקום זאת, המדבקה לשיכוך הכאב של Kailo משתמשת במיקרו קבלים כדי לשפר את האופן שבו אותות הכאב הטבעיים של הגוף שלך מועברים למוח שלך. זה מאפשר לך גם להקל על הכאב וגם לקבל תוצאות בעלות משמעות סטטיסטית.

לא תצטרך למרוח שום קרם או ג’ל על האזור הכואב ולהתמודד עם תגובות שליליות רבות או לשתות חופן כדורים כדי להיפטר מהכאב ממנו אתה סובל. במקום זאת, כל מה שתעשה עם Kailo Patch הוא להדביק אותו לאזור של הגוף שלך שמרגיש לא נוח ולחכות כמה שניות כדי לראות כמה מדהים זה עובד.

מדבקות כאב Kailo פועלות ללא צורך בטיפול בטמפרטורה היא תכונה נוספת שמבדילה אותם ממוצרים אחרים לטיפול בכאב.

אותות התקשורת הטבעיים של הגוף מתחילים לתפקד ברגע שכתמי הכאב נוגעים בעור שלך. זה מצביע על כך שאינך צריך להקהות את האזור הפגוע לפני החלת אותו על העור שלך. הוא מתאים את עוצמת הכאב על ידי הפרעה לאותות הכאב והשתלטות על העברת האותות.

הפרעה זו באותות הכאב לא רק תפחית את “נפח” הכאב שנוצר בגופך, אלא היא גם תיתן למוח דחיפה נחוצה כדי לשלוח סוף סוף את האותות לשיכוך הכאב ולכבות את האש בגוף. .

על פי היצרנים, מדבקת הכאב של Kailo עברה מחקרים מדעיים. זה נעשה כדי להבטיח שאלו המשתמשים במדבקת Kailo לטיפול בכאב החריף שלהם יוכלו לקבל את ההקלה שהם רוצים. הניסוי הקליני גם הדגים את הבטיחות של מדבקת Kailo לטיפול בכאב, שהיא נקודת קצה נוספת. זה עובד טוב כמו כאב.

תרופות טבעיות ואקטואליות יכולות לקדם טיפול בחום ובקור לכאבים על פני העור. למרבה הצער, שיטה זו לא מתאימה לכולם, ושאריות המזור והתחליב עלולות להיות שמנוניות. כאשר אתה מתרגל למכשיר כמו Kailo, שיטות הטיפול בכאב שלך יכולות להשתנות באופן דרסטי.

המפתחים של Kailo בטוחים שהתיקון שלהם ישנה מהותית את האופן שבו אנשי מקצוע רפואיים רואים כאב. השיטה הוצגה בטלוויזיה על יתרונותיה והיא טבעית ויעילה לחלוטין לשיכוך כאבים בכל אזור בגוף. כתוצאה מכך, נמכרו למעלה ממיליון טלאים עם שיעור שביעות רצון לקוחות של 95%.

על פי התוצאות שמצאנו מהמחקר שלנו, מדבקת הכאב של Kailo היא פריצת דרך גדולה בתעשייה הרפואית. המדבקה הפשוטה הזו הצליחה להחליף מאות אלפי דגמים ומותגים שונים של משככי כאבים בן לילה.

וככל שאנשים נעשים מעודכנים יותר לגבי מדבקת משככי כאבים חדשה ומשופרת זו, הם מחליפים תרופות מזיקות לכאבים בחבילה הזו, מה שגורם לחברות התרופות הללו להפסיד סכום כסף ניכר מהירידה במכירות שלהן.

בגלל זה, מדווחים שחברי פארמה גדולים רבים משתמשים בשיטות שונות כדי להסיר את המדבקה הזו מהשוק. אבל אנחנו מאוד ממליצים לך לפעול במהירות ולהחזיק לפחות אחד מהטלאים האלה בהתחשב בכך שאתה יכול להשתמש בהם במשך שנה מבלי להטעין או להחליף סוללות מכיוון שהוא עשוי לפעול ב-100% ללא כל סוג של חשמל.

לכן, זה יהיה בהישג יד בכל עת או היכן שאתה צריך את זה. לחץ כאן, ואנו ניקח אותך מיד לאתר האינטרנט של היצרן הרשמי כדי שתוכל לבצע את ההזמנות שלך בצורה הלגיטימית ביותר שיש.

מה יש בפנים שיכוך כאבים של Kailo? – ביקורות על מדבקות Kailo

אם המדבקה החדשה לשיכוך הכאב אינה משתמשת אפילו בסוללות או שיש צורך להטעין אותה מדי פעם, איך זה עובד? מה באמת יש בתוך הטלאים האלה? האם הם טבעיים, או שמא כל המדבקה הזו עשויה מכימיקלים מלאכותיים שעלולים יום אחד לגרום נזק משמעותי לגופנו?

אלו הן כמה מהשאלות העיקריות שיתרחשו באופן טבעי בראשכם ברגע שתשמעו על המוצר המדהים הזה. אנחנו לא הולכים לקנות משהו רק בגלל שמישהו אמר לנו שהמוצר לגיטימי, נכון? אנחנו צריכים הוכחות ועובדות כדי להרכיב ולבסוף להחליט אם המוצר הזה מגיע לרמה המשביעת רצון שלנו.

לכן, לאלו מהקוראים שלנו שכבר יש להם אפילו אחת מהשאלות הללו הקשורות ל”האם קאילו באמת עובד?” הנה התשובה שלך.

במקום להיות מוצעים בנפרד, מדבקות השיכוך לכאבים של Kailo נמכרות כחלק מערכה כוללת בשם Kailo Kit, הכוללת את כל מה שאתה צריך כדי להעלים את הכאב שלך.

רצועות דבק, נרתיק נשיאה רך ותיקון Kailo עצמו כלולים בערכה. אחת התכונות הטובות ביותר שלו היא שהתיקון הזה ניתן לשימוש חוזר לחלוטין. זה אומר שאתה יכול להחיל את התיקון כמה פעמים לפי הצורך. אתה יכול להשאיר אותו על העור סביב האזור הפגוע במשך כשבוע או כל עוד הכאב נמשך.

גם אם אתה מקבל רק את הציוד הבסיסי, אתה מוכן להרבה זמן. רצועות ההדבקה של הערכה חזקות ונדבקות טוב יותר מרוב המדבקות לטיפול בכאב.

חבילת Kailo כוללת גם תיק נשיאה נוח, מה שמקל לקחת איתך את הסרט הדביק ואת מדבקות הכאב של Kailo לכל מקום שאתה הולך. זה מקל על התמודדות עם כאב תוך כדי תנועה כי תמיד יש לך פלסטר כאב אמין.

ערכת ההתחלה או כל ערכת Kailo אחרת היא אידיאלית, אך ניתן גם לרכוש תוספות נוספות כמו פס דבק נוסף במידת הצורך. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על ההצעות המשולבות של Kailo וערכות נוספות.

כשאתה מוציא את רצועת הקלה על כאבי דבק Kailo מהכיס הייחודי שלה, הדבר הראשון שתבחין הוא שיש לה עיצוב יפה שנוצר על ידי משהו זהב נוצץ. אלו הם המיקרו קבלים – אלפי מיליונים מהם בכל מדבקה – אשר יתקשרו עם קולטני הכאב בגוף ויפחיתו את כוחם לרמה הנסבלת על ידי הגוף.

המיקרו קבלים הללו יוציאו את המוח מהערפל שבו הוא נמצא עקב הכאב המקהה ויאפשרו לו לתפקד במלוא יכולתו כדי להדוף את הכאב שאתה חש. וזו הסיבה שמיליוני אנשים ברחבי העולם הפכו מאמינים בדבקים לשיכוך כאבים של Kailo כדי להציל אותם מהכאב שהם מרגישים לפעמים – או בכל פעם – במהלך היום.

=> לחץ כאן כדי לקבל אתתיקון הכאב של Kailoעכשיו!

איך Kailo עובד?

מיליוני ננו קבלים במדבקת Kailo שלך מתקשרים עם החשמל בגוף שלך כדי לתפקד ולהגיב בצורה נכונה.

המעגל החשמלי המובנה של הגוף שלך משדר כאב. באמצעות גישה זו, Kailo קוטע את האות במקום שבו יש להפריע לו. זה מונע מהגוף שלך לשלוח אותות כאב בכל הנוירונים בגוף ובמקום זאת שולח אינדיקציות לשיכוך כאב.

על ידי הפרעה לאותות החשמליים הללו במקורם, Kailo מתפקד. הננו-קבלים שנמצאים בכל תיקון Kailo יכולים לתקשר ישירות עם המעגלים החשמליים של המוח. אלפי הננו-קבלים על כל מדבקה מורים לגוף שלך להפחית את עוצמת אות הכאב. המוח שלך מקל מיד על אי הנוחות שלך על ידי שליחת סיוע למקום הפגוע.

מונח מפואר לטכנולוגיה פשוטה הוא “ננו-קבלים”: לתיקון של Kailo יש אלפי נקודות מתכת קטנות הנוגעות במשטח העור שלך. חפצי מתכת אלו מוליכים; לפיכך, הם מתקשרים עם המערכת הביו-חשמלית של הגוף שלך (החשמל הטבעי שלך). Kailo מפריע לאותות כאב על ידי שימוש בחשמל של הגוף שלך במקום להזרים זרם דרך הגוף שלך כפי שעושה מכשיר TENS.

Kailo עשוי להתחיל לעבוד מיד או תוך עשר עד חמש עשרה דקות. זוהי תרופה לא פולשנית ללא מרשם שנראית קשה אך פשוטה למדי.

כמה עולה משכך כאבים של קאילו?

המוצר די זול בהתחשב בתמורה ש-Kailo מציעה ובעמידות של התיקונים הללו, וקל לקנות אותו מהאתר הרשמי. אתה יכול לקנות את זה בצורת ערכה; יש כעת שלוש אפשרויות פופולריות. זה הם:

ערכה אישית בשם Kailo Kit עולה 352.56 ₪ וכוללת שלוש רצועות דבק, מארז רך ומדבקת כאב של Kailo.

חבילת Kailo Buddy עולה ₪705.12 וכוללת שלושה מדבקות כאב של Kailo, שלושה תיקים רכים ותשע רצועות דביקות.

החבילה המשפחתית של Kailo עולה ₪1,057.67 וכוללת ערכה לכל המשפחה, חמישה מדבקות לכאבים של Kailo, חמישה תיקים רכים וחמש עשרה רצועות דביקות.

להזמנות בכמות גדולה, צור קשר עם התמיכה של Kailo. אתה יכול לנצל מבצעים נוספים באתר הרשמי לקניית Kailo.

kailo pain patch amazon זמין גם באתר. אבל אנחנו לא ממליצים לך לקנות תיקון כאב kailo amzon כי יש הונאות בכל מקום. אז קנה שיכוך כאבים של kailo עבור האתר הרשמי כדי לא להיכנס להונאות kailo.

ביקורות על תיקון kailo ל- Reddit יש גם הערות חיוביות יותר על שיכוך כאבים של תיקון kailo. אבל יש לו גם משוב שלילי. קנה שיכוך כאבי קאילו מהאתר הרשמי.

=> (הצעה מיוחדת) לחץ כאן כדי להזמין אתתיקון הכאב של Kailoבמחיר המוזל הטוב ביותר היום מהאתר הרשמי!

תמחור תיקון Kailo

לחץ כאן כדי לקנות שיכוך כאבים של KAILO במחירים מעולים עם הנחות!!!

קנו חבילת Kailo ב-352.56 ₪ עם משלוח חינם.

  • שלוש רצועות דביקות, אחד Kailo לשימוש חוזר,
  • תיק נשיאה רך בודד

הוצא ₪705.12 בתוספת משלוח חינם על שלוש חבילות Kailo (בשווי ₪235.04 כל אחד).

  • לשימוש חוזר שלוש Kailos
  • תשע רצועות דבק
  • , שלושה מארזים רכים

ניידים רכשו חמש חבילות Kailo ב-₪1,057.67 עם משלוח חינם (₪211.53 כל אחד).

  • לשימוש חוזר חמש Kailos חמש
  • עשרה רצועות של דבק
  • 5 תיקי נשיאה רכים

=> לחץ כאן כדי לקנות את Kailo Pain Relief Patch מאתר היצרן הרשמי.

כיצד להשתמש בשיכוך כאבים של Kailo Patch?

בכל מקום בגוף שכואב, אתה יכול ללבוש Kailo.

Kailo אינו משחרר חשמל ואין לו סוללה או טעינה, בניגוד למכונות TENS ומכשירים דומים אחרים. המכשיר מפריע לדחפי כאב על ידי שימוש בחשמל הטבעי של הגוף שלך.

שלב 1: מקם את Kailo ישירות על האזור הכואב.

שלב 2: העבר אותו בזהירות בחדר עד שתגיע למיקום האידיאלי לשיכוך הכאב היעילה ביותר.

שלב 3: הנח את המדבקה והנאה מההקלה.

חלקם לובשים Kailo במשך 5 עד 10 דקות מדי יום כדי להפחית זמנית את אי הנוחות.

אחרים מבלים שעות בלבוש קאילו. כשאתה מתאמן או אפילו בשחייה, אתה יכול ללבוש Kailo. לגאדג’ט יש תיקון דבק הנצמד לעור שלך ועמיד למים.

Kailo מטפל בכאב בכל אזורי הגוף, כולל ברכיים, ידיים, רגליים, גב, צוואר, כתפיים וכתפיים. כדי להקל על הכאב, חבר את Kailo למדבקה הדביקה והדבק את המדבקה לגופך.

=> (הצעה מיוחדת) לחץ כאן כדי להזמין אתתיקון הכאב של Kailoבמחיר המוזל הטוב ביותר היום מהאתר הרשמי!

יתרונות שאתה מקבל עם שיכוך כאבים של Kailo

אנשים רבים חשים הקלה גדולה בכאב מיד לאחר החלת Kailo על גופם. אחרים חייבים להמתין 5 או 10 דקות או בין 30 ל-60 שניות. עם זאת, לאחר השימוש ב-Kailo לגופם, אנשים רבים מדווחים על תחושה נהדרת והקלה מיידית על הכאב.

Kailo מתמקד בכאב בכל מקום בגוף, כולל הפנים, הידיים, הרגליים, המפרקים, הצוואר, הגב ואזורים אחרים בגוף. לשיכוך כאב מיטבי, המכשיר בטוח לשימוש בכל מקום.

ללא תרופות, כימיקלים ותופעות לוואי: לתרופות המשמשות לטיפול בכאב יכולות להיות תופעות לוואי ארוכות טווח. כתמי עור אחרים לטיפול בכאב מחדירים תרופות או חומרים מזיקים לגופך.

ללבוש Kailo בזמן פעילות גופנית מכיוון שהוא עמיד בפני זיעה. מדבקות ההדבקה מיוצרות במיוחד כדי להישאר עליהן במהלך פעילות גופנית, כמו שחייה, ריצה, הליכה בעיר וריצת סידורים. זה עמיד בפני זיעה.

תיקוני דבק דו צדדיים: מוצר Kailo שרכשת כולל תיקוני דבק דו צדדיים שמתכוונים להיות פשוטים לשימוש. הגאדג’ט לשימוש חוזר של Kailo מחובר לצד אחד של התיקון הדביק, המחובר לעור שלך.

Kailo שיכוך כאבים יתרונות וחסרונות

יתרונות

  • יש לו עיצוב יפה;
  • הטכניקה החדשנית שלו מספקת הקלה בכאב בדקה אחת בלבד;
  • זה בטוח לחלוטין שכן הוא לא נעשה עם אופיואידים או משככי כאבים;
  • תגובות שליליות ותופעות לוואי נעדרות;
  • זה עשוי מחומרים עמידים לשיכוך כאב לאורך זמן;
  • דבק לשימוש חוזר לשימוש מתמשך;
  • ניתן ללבוש אותו ישירות על העור או על הבגד על אזור בעייתי; וזה
  • דוחה מים, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת עבור ספורטאים.

חסרונות

  • לא ניתן להשיג בשוק.
  • נגיש רק דרך האתר הרשמי.
  • נותרו רק מלאי בודדים.

ניסויים קליניים ותוצאות של מדבקת Kailo

הניסויים הקליניים הבאים ותוצאותיהם הם מהאתר הרשמי:

עוצמת כאב מופחתת משמעותית ללא תופעות לוואי שליליות.

שיפורים משמעותיים במערכות יחסים, פעילויות, שינה ומצב רוח.

שביעות רצון המטופלים לגבי פרקטיות ושימושיות.

המטופלים נטלו הרבה פחות תרופות דרך הפה.

דיווחי צרכנים של Kailo Patch

“ניסיתי מגוון מנגנוני התמודדות עם כאבי הגב החוזרים שלי, אבל שום דבר לא גרם לזה להיעלם. החלטתי לבדוק את Kailo לאחר ששמעתי על כך. באופן בלתי צפוי, התלונות שככו!” מאנגליה, ג’ון

“לא היה לי מושג שיש משכך כאבים ללא תופעות לוואי. לא חוויתי שום תופעות לוואי שליליות מאז שהתחלתי לקחת Kailo לפני חודש.” (לילי הקנדית)

“הקיילו שלי היה מחובר לבריכה, בתקווה שהוא ישתחרר, אבל נדהמתי כשלא קרה. אני קורא לך להזמין את הקאילו שלך מיד!” מארה”ב, מייק.

=> לחץ כאן כדי לקבל אתתיקון הכאבים של Kailoמהאתר הרשמימגובה ב-75,000+ ביקורות של חמישה כוכבים!

ביקורות על תיקון כאבים של Kailo

מומלץ שלא להשתמש בתרופות אחרות לשיכוך כאבים בגלל השפעותיהן השליליות. משכך הכאב היחיד שרוב האנשים יכולים לסמוך עליו שאין לו תופעות לוואי הוא מדבקת Kailo Pain Relief, אז אתה צריך להפוך אותו לאפשרות היחידה שלך. זה מועיל לכולם באותה מידה. זה לא משתמש בכימיקלים מסוכנים שעלולים לזהם את הגוף שלך.

Kailo Pain Relief Patch עמיד למים ובעל אורך חיים ארוך. ניתן ליישם אותו שוב ושוב מבלי לאבד את עוצמתו. הוא מבטל במהירות כאב וניתן להשתמש בו בכל מקום בגוף בו הוא כואב ביותר, והכאב ייעלם מיד.

שאלות נפוצות

  • מהו אורך החיים של הדבקים?

בהתאם למיקום ולסוג העור של האדם, כל דבק יחזיק מעמד עד 7 ימים.

  • אתה מצטרף לקאילו? יש סוללה?

לקאילו אין סוללה ואין צורך להטעין אותה.

  • מתי המדבקות “מתבלות”?

עם טיפול נאות, תיקוני Kailo הם גמישים להפליא ויכולים להחזיק מעמד במשך שנים לפני שהם זקוקים להחלפה (מה שהופך אותם לערך רב). שום משכך כאבים אחר ללא מרשם מציע כל כך הרבה פוטנציאל לרכישה אחת.

  • כמה זמן אני יכול ללבוש Kailo?

ניתן לענוד את ה-Kailo Patch לכל אורך זמן. בעוד שחלק מהלקוחות מסירים אותו ברגע שאי הנוחות פוחתת, אחרים לובשים אותו ברציפות.

=> הזמינו אתתיקון הכאבים של Kailoלפני שנגמר המלאי!

8 Comments

Click here to post a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *